')
Vyhledej
MeOb s. r. o. > Názory/komentáře > Jan Holan

Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat, Twitter - co s tím vším?

Redakce / 14.02.2016, meob
V sobotu 13. února jsem byl v Praze na konferenci New media inspiration ("inspirace novými médii"), abychom nebyli s našimi portály pozadu. Už dle názvu se jednalo o semináře o sociálních sítích, youtube a youtuberech atp., ale také o školství, či rozdílech mezi generacemi. Poznatky?
 
Těžko lze vše shrnout do souvislého textu, tak jen hesla bez ladu a skladu, některá dokonce štípnutá od diskutujících na Twitteru. Někdy s komentářem, někdy bez.

- Mladí houfně opouštějí facebook a stěhují se tam, kam na ně nemohou rodiče, povětšinou Snapchat, ale i další. 
 Jak s tím naložit - nevím.

- Na facebooku se mladí lidé nebojí Velkého bratra, ale vlastního mladšího bráchy, který jim komentářem shodí fotku. (Josef Šlerka)

- Generace X si hrála venku, generace Y na počítači, generace Z se na počítači kouká, jak si někdo jiný hraje na počítači. (Josef Šlerka)

- Základní skladba předmětů vyučujících na našich školách je z roku 1848! (Ondřej Štefl, SCIO)

- Nespoléhejte na školu! Zadejte do vyhledavače MOOC a najdete kurzy řady světových univerzit. (Ondřej Štefl, SCIO) 

- Starší občané nedávají na youtube žádná videa, protože tam oni sami pro sebe nic nenachází! 
Tak pozor - na tom už dlouho poctivě na Královédvorsku pracujeme! Znáte vůbec náš Youtube kanál? Podívejte se ZDE 
Máme již překrásných 18284 shlédnutí všech našich 68 videí a 33 fanoušků! Takže.. jsme youtubeři! :-) I když oproti 136 000 fanouškům Johnyho Machetty, nebo 340 000 Tery Blitsen jsou to čísla poněkud směšná.. :-)

- Nejlepší přednáška byla od 40plus youtubera jménem Rostislava Oboňa - nelze vybrat jedno téma - prostě zážitek. Doporučuje 99 % zúčastněných. 
Zkuste další jeho povídání, či přímo videa ZDE.

- Dříve se tomu říkalo podomní prodejce, nyní... youtuber. Jinak řečeno: staré lidi chráníme obecní vyhláškou, ale děti nechráníme nijak. A přitom mladí youtubeři už dávno netočí jenom o tom, co se jim líbí, nebo nelíbí, ale také o tom, co si firmy zaplatí, aby "recenzovali". A oni to zcela nepokrytě nejen dětem cpou. 
 Hned večer jsem si s desetiletým synem povídal o tom, co je a co není ve videích, které sleduje, reklama. Měl to hodně zajímavě v hlavě srovnané.

- Známe to na youtube všichni. Pustíme si klip AC-DC a za 2 hodiny koukáme na hrající si koťátka. 

- Když si dobře nastavíte Twitter, tak můžete některé informace vědět i o půlhodiny dříve než světová media. (Filip Horký). 
 Nebudeme to dělat, tady tolik nepospícháme :-)

- Lidé v Asii si kupují falešná rovnátka, aby vypadali IN na selfie fotkách na sociálních sítích.
 Nepotřebujete rovnátka? :-)

Horní fotka - vypůjčená z twitteru časopisu o internetu www.Lupa.cz
Dolní fotka - foto z okna posluchárny Filozofické fakulty, kde se konference konala. Chci jít znovu studovat! Klikněte na plný formát - ta Praha je prostě nádherná!





Další články MeOb s. r. o.

 

Související články
Setkání žen, které se chtějí prosadit na trhu práce

 
Vaše komentáře
 
 
Přečteno 781x
 
 
Hodnocení článku:
 
Zpět
Kontakt

MEOB s.r.o.

Provozovatel portálů: 
www.Královédvorsko.cz
www.Jaroměřsko.cz
www.ZvičinaTV.cz

Firemní komunikace: 
- návrh reklamní kampaně
- tvorba tiskových zpráv
- komunikace s dalšími médii
- pořádání tiskových konferencí
- zpracování foto a video obsahu
- nastavení a správa sociálních sítí
- linkbuilding

Sídlo:
Čechova 1203
Dvůr Králové nad Labem
544 01 
IČO: 04095413

fcb: Královédvorsko, Jaroměřsko, ZvičinaTV

Kateřina Sekyrková
tel.: 602 308 878, email: 
Jan Holan
tel.: 732 521 835, email:
Kalendář akcí